۱۳۹۳ فروردین ۱۸, دوشنبه

اسپري يا افشانه های دفاع شخصی (مِیس، فلفل و …)

اینگونه اسپری ها حاوی ترکیبات شیمیایی بخصوصی هستند که در صورت استنشاق یا تماس با چشم باعث بروز علائمی مانند اشک، حالت تهوع و … شده و استفاده از آنها در مواردی مانند دفاع شخصی، کنترل شورش و غیره متداول است.
این بحث را می توانید با چگونگی ساخت اینگونه اسپری ها در ادامه دنبال کنید:
الف) اسپری فلفل:
بهترین فرمول تهیه این اسپری در ذیل آمده است:
مواد مورد نیاز:
ایزوپروپیل الکل: یک و نیم فنجان
روغن کانولا (گیاهی): نصف فنجان
- نمک دانه ریز ید دار: یک چهارم فنجان
- فلفل تند تازه و یا خشک شده: دو دوجین (24 عدد)
طریقه تهیه:
تمامی فلفلها را با یکدیگر مخلوط کنید. بدین منظور ابتدا،  تا آنجا که ممکن است فلفل ها را ریز کنید و آنها را در یک ظرف بریزید. فلفلهای ریز شده را با چنگال فشرده کنید تا تفاله و عصاره آنها در آورده شود. مطمئن شوید که هیچ توده ی بزرگی در میان فلفلها باقی نمانده است.
نکته: برای اثر بخشی بیشتر می توانید از چهار دوجین (48 عدد) فلفل استفاده کنید. استفاده از اندامِ دانه و رگه درفلفل به تنهایی تاثیر پذیری بیشتری را موجب می شود. رگه ها بخشهای روشن تر در گیاه است.
الکل، روغن و فلفل را در یک کاسه و یا هر ظرف مناسب دیگری با یکدیگر ترکیب کنید. این ترکیب را حداقل 16 ساعت بحال خود رها کنید و آن را گاهگاهی هم بزنید.  
در پایان این مدت زمان، مخلوط را در ظرف دیگری با استفاده از یک کاغذ صافی یا هر صافی فلزی مناسب دیگری فلیتر کنید تا تکه های فلفل بر روی صافی باقی بماند.
حال محلول را بر روی شعله ی بسیار ملایمی حرارت دهید.
مهم:  از افزایش درجه حرات محلول در بیش از 60 درجه سانتیگراد اجتناب کنید. در این دما ]بیش از 60 درجه سانتیگراد[ از تاثیر و قدرت محلول کاسته می شود. در صورت عدم دسترسی به تجهیزات آزمایشگاهی می توانید محلول را در پشت پنجره در برابر نور خورشید قرار دهید  تا کمی غلیظ شود.
درجه غلظت محلول، بگونه ای که توانایی اسپری نمودن این محلول را از درون یک بطری اسپری مناسب، مانند یک شیشه خالی عطر داشته باشید، نیز مهم است. در صورت لزوم غلظت محلول را می توانید با افزودن الکل بیشتری پایین بیاورید.
در پایان با افزودن نمک به محلول آن را درون یک بطری اسپری مناسب بریزید. اسپری آماده استفاده است.
ب) گاز اشک آور
مواد شیمیایی مورد نیاز برای ساخت گاز اشک آور، گلیسیرین و بی سولفات سدیم هستند.
احتیاط: فرآیند تولید این گاز را در هوای آزاد  توام با بکارگیری ماسک و محافظ چشم انجام دهید. در غیر اینصورت احتمال ابتلا به  آسم موقت یا صدمات چشمی حین آزمایش وجود دارد.
طریقه تولید:
ترکیبی از 10 قسمت گلیسیرین و دو قسمت بی سولفات سدیم را در یک ظرف دهان باریک بریزید. (شکل زیر)

tg1مهم: بیش از یک سوم ظرف را از ترکیب فوق پر نکنید.
به یک لوله پلاستیکی قابل سوار شدن بر دهانه بطری دهان باریک، مانند شلنگ آب 5 میلی متری مورد استفاده در کولر های آبی، نیازمندید. لوله پلاستیکی را بر دهانه بطری دهان باریک سوار کنید. بایستی این لوله حدود 4 سانتیمتر در درون بطری قرار بگیرد و اطراف آن با موم ذوب شده یا خاک رسی که کمی آن را مرطوب نموده اید بخوبی مهر و موم شود.
یک بطری دهان گشاد دارای درپوش آماده کنید و سوراخی بر روی درپوش ایجاد کنید. در پوش را بر دهانه بطری کاملاً محکم ببندید. بهتر است اطراف درپوش بر روی ظرف را با استفاده از چسب دوفلو بخوبی آب بندی نیز کنید.
سر آزاد دیگر لوله پلاستیکی را بواسطه ی سوراخی که بر روی درپوش ظرف تعبیه نموده اید درون  بطری دهان گشاد قرار دهید و اطراف آن را بر روی درپوش با استفاده چسب دوقلو بخوبی آب بندی کنید.
بطری دهان باریک را در درون ماهیتابه ای از آب داغ قرار دهید و ماهیتابه را بر روی یک منبع گرمایی به آرامی حرارت دهید. (تصویر زیر)
tg2
بتدریج ترکیب درون بطری شروع به کف کردن می کند. این روند تا بدانجا دنبال می شود که با توقف تشکيل گاز درون بطری دهان گشاد روبرو باشیم. در این وضعیت فرآيند گرما دادن را بايستي متوقف کنيد.
بخش کوتاهی از شلنگ در مجاورت بطری دهان گشاد را قیچی کنید و با فشردن دهانه شلینگ، این دهانه را با استفاده از اپوکسی یا چسب دوقلو بسرعت مهر و موم کنید.
نکته: حداقل 5 دقیقه وحداکثر 20 دقیقه زمان لازم است تا چسب به حداکثر میزان چسبندگی و سختی برسد. در این مدت زمان، دهانه شلینگ را همچنان بصورت فشرده باقی نگه دارید. بطریق دیگر می توانید دهانه باز ظرف دهان گشاد را با استفاده از چوب پنبه نیز مسدود کنید. بدین منظور در زمان عبور دادن لوله پلاستیکی  از درون بطری دهان گشاد، با پیچاندن نوار تفلن در اطراف شلنگ، آن را در زمان جا زدن بر روی سوراخ تعبیه شده  بر روی درپوش، کاملاً آب بندی کنید. بدین ترتیب پس از توقف تشکیل گاز، امکان درآوردن سریع لوله پلاستکی از درون درپوش برایتان وجود خواهد داشت. با آماده نموده چوب پنبه مناسب،  بسرعت سوراخ تعبیه شده بر روی درپوش را با استفاده از چوب پنبه  ببندید.
احتیاط: از تولید مقادیر زیاد گاز بطور همزمان خودداری کنید. بهتر است مقدار گاز استخراج شده در هر بار تولید بیش از 100 گرم نباشد.
مهم: در پایان فرآیند تولید از ریختن مواد باقیمانده ی درون ظرف دهان باریک به درون سینک ظرفشویی یا دستشویی و چاه فاضلاب خودداری کنید. این مواد را بیرون بریزید.
توجه «یک»: هر گونه درز یا شکسته شدن بطری منجر به متصاعد شدن گاز به اطراف می شود.
توجه «دو»: علیرغم آنکه فن آوری  تزریق این گاز بصورت اسپری نیز وجود دارد، ولی استفاده از آن را بصورت  پرتابه (نارنجک) توصیه می کنیم.
ج) اسپری  میس:
تولید این اسپری به شیوه تجاری، گران قیمت و مقرون به صرفه نخواهد بود. در این آموزش برآنیم دستور العمل  کم هزینه تری در ساخت نمونه ی مشابه آن را برایتان ارائه دهیم. نکته حائز اهمیت در این آموزش قدرت عمل کنندگی بسیار بالا و تاثیر مناسبی است که پس از ساخت این اسپری با آن مواجه خواهید بود.
مواد مورد نیاز:
-   ید: سه فنجان
-   ایزوپروپیل الکل: یک و نیم فنجان
-  نمک: یک و نیم فنجان
-    گلیسیرین: دو فنجان
-    سرکه: دو فنجان
طریقه تهیه:
ید و ایزوپروپیل الکل را با یکدیگر در یک ظرف با نمک ترکیب کنید. در ظرف دیگری سرکه و گلیسیرین را با یکدیگر ترکیب کنید. حال ترکیب موجود در دو ظرف را به آرامی با یکدیگر مخلوط کنید. این ترکیب آماده بهره برداری است.
مهم: اینکار را درهوای آزاد انجام دهید و حتماً از ماسک و عینک ایمنی استفاده کنید.
توجه: در جهت کسب حداکثر قدرت لازم در اسپری نمودن مواد ترکیب شده، حتماً از یک شیشه آب پاش مو استفاده کنید.
نوشته‌شده به دست
نوشته‌شده در
ژانویه 12, 2014
نوشته شده در
منازعات تن به تن
دیدگاه‌ها
بیان دیدگاه

آسیب های گردن

آسیب های تحمیل شده بر پشت گردن ( پایه مخچه) وبطور کلی فنون قابل استفاده بر ناحیه گردن، در منازعات تن به تن از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این بخش از مطالب سعی خواهیم نمود درک نسبی آسانی از این مطالب برایتان براهم آوریم:
الف) ضربه بر پشت گردن ( پایه مخچه): وارد آمدن ضربه قوی به ناحیه نشان داده شده در تصویر زیر موجب تحمیل صدمات جبران ناپذیر و مرگ می شود.
cerebellum
ب) حرکت نلسون دوبل یا قفل نمودن کامل شانه: در این حرکت با ایستادن در پشت فرد با عبور دستهای خود از زیر بغلهای سوژه دست هایتان را در پشت سر وی قفل کنید. (شکل زیر)
FULL_NELSON
حال گردن سوژه را به سمت جلو خم کنید. بسته به میزان نیروی اعمل شده، این حرکت موجب  صدمات مغزی، خفگی، شکستن گردن و مرگ می شود.
ج) خفه کردن یا فن شیمه (shime):  دست راست خود را از بالای شانه راست سوژه عبور داده و بر پشت سر وی بچسبانید. حال با عبوردست چپ خود از بالای شانه چپ در سراسر ناحیه گردن سوژه، دست چپ خود را  بر بازوی دست راست خود قفل کنید. وارد آوردن نیروی کافی، موجب صدمات مغزی و مرگ می شود. (شکل زیر)
 chokehold
اینکه به کجای گردن سوژه فشار وارد می آورید نیز مهم است. این فشار را بر شریان کاروتید (اینجا) در یک یا دو طرف گردن و یا بر روی نای که عمل رساندن اکسيژن به ریه را انجام می دهد متمرکز کنید.
د) ضربه بر سیب آدم: این ناحیه در تصویر زیر نشان داده شده است:
clip_image002
ضربه شدید براین ناحیه موجب خفگی و از پای در آمدن سوژه می شود.
ر) شکستن گردن: در به اجرا درآوردن اين فن به سه مرحله ي انجام آن به طور تصويري در ذيل توجه کنید:
clip_image004
clip_image005
clip_image006 
نکته:  در زمان اجرای این فن در صورت امکان بر موهای قربانی از پشت چنگ بزنید. سرعت عمل و اعمال نیروی کافی در اجرای این فن نیز مهم است.
نوشته‌شده به دست
نوشته‌شده در
اکتبر 1, 2013
نوشته شده در
منازعات تن به تن
دیدگاه‌ها
بیان دیدگاه

پنجه بوکس میخ دار

Nailweapon

پنجه بکس ها با تنوعات مختلفی قابل تهیه اند و در اینجا با طرح جدیدی از ساخت آنها به طور دست ساز آشنا خواهید شد، که در منازعات تن به تن نیز برایتان بسیار کارآمد و موثر خواهد بود.
با استفاده از سه عدد میخ فولادی، برای مثال میخ نمره 6 یعنی میخی که 6 سانت طول دارد و یک عدد لوله، این پنجه بکس را می توانید بسادگی مانند تصویر زیربسازید:

 Nailweapon1
در صورت امکان بهتر است میخها بر روی لوله جوش داده شوند، در غیر اینصورت می توانید با استفاده از دریل و ایجاد سه سوراخ به فواصل مساوی در روی لوله و عبور میخها از درون سوراخها و استفاده از رزین اپوکسی، یا چسب دو قلو میخها را در جای خود محکم نمایید.(شکل زیر)

fn_2
نوشته‌شده به دست
نوشته‌شده در
سپتامبر 21, 2013
نوشته شده در
منازعات تن به تن
دیدگاه‌ها
بیان دیدگاه

نقاط مرگ آور در بدن انسان

وارد نمودن ضربه اصولی به نقاطی مانند بالاي بيني فرد مهاجم (منطقه ميان ابرو و نقطه امتداد يافته تا سطح چشم)، بيضه ها، پرده ديافراگم (انتهاي قفسه سينه)، پايه مخچه و … بسته به ميزان فشار وارد آمده، باعث ایجاد درد، بیهوشی و حتي مرگ میشود.
به تصاوير زير و نقاطي، که به رنگ سبز از قسمتهاي ديگر متمايز شده اند نیز به دقت توجه کنيد:
clip_image001
تصوير الف
clip_image002
تصوير ب
clip_image003
تصوير ج
         ‏ clip_image004clip_image005
تصویر د
clip_image006
تصویر ر
clip_image007
تصویر س
clip_image008
 تصویر ش

کسب مهارت در استفاده از چاقو، سرنيزه و … بعنوان يک سلاح جنگي

یک چاقوی خوب باعث می‌شود با آوردن فشار کمتری به‌دست‌تان کـارکنیـد. در انتخاب يک چاقوي خوب توجه به تیزي و سختي آن بسيارمهم است.
مناسب ترین روش براي حذف يک نگهبان يا عمل به يک ترور گزینشی، بي آنکه قرباني متوجه حضور شما در محل شود، نزديک شدن به فرد (هدف) از پشت سر است.
زخم سلاح سرد بر” کلیه” بسیار موثر است. شوک حاصل از اين ضربه بسيار سريع و غير منتظره است. در نظر داشته باشيد، چنانچه فرد در چنين وضعيتي رها شود، ممکن است توانايي ترک محل قبل از مرگ را نيز داشته باشد.
ضربه ي چاقو بر کليه که نسبتاً دسترس پذيرتر است و متعاقباً بريدن گلوي هدف، مساله اي است که در دو مرحله بايستي انجام شود، بطوريکه از طریق القای شوک فوري با ضربه ي چاقو بر کليه، زمان کافي برای بريدن گلوي قرباني نيزخودبخود برايتان فراهم مي شود.
کافي است با نزدیک شدن به هدف از پشت سر، بسرعت شانه ي وي را با یک دست بگيريد و ضربه ي چاقو را به ناحیه کلیه به قدر کافي عمیق با دست دیگر وارد کنيد و چاقو را به شدت بچرخانيد. (چنين زخمهايي تقريباً به لحاظ بسته شدن غير ممکن اند)
در واقع با اين عمل تعادل قرباني به عقب و به سمت پایین بر هم خورده و چاقو به سمت بالا در برابر وزن خود قرباني بشدت بر محل فرود آمده و در محل اصابت چرخانده مي شود.
حال در وضعيتي که قرباني تحت تاثير وزن بدن خود در حال سقوط به سمت پایین است ، بريدن گلوي هدف در سراسر ناحيه ي گردن با فشار رو به جلو انجام مي شود.(شکل زير)
clip_image001

در نظر داشته باشيد، شريان کاروتيد در قرباني بايستي بطور کامل بريده شود، اين شريان در تصوير زير نشان داده شده است:
clip_image002
توجه: از انجام اين عمل به شکل بريده بريده در ناحيه گلو اجتناب کنيد، اثرات حاصل از اينگونه بريدگي ها بسيار کمتر موثر است.
گرفتن بینی و چنگ زدن به دهان با يک دست، بطوريکه به طور کامل دهان و بینی هدف برای جلوگیری از هر گونه اعتراضي گرفته شده و متعاقباً گلوي وي -مانند فوق- با دست ديگر بريده شود، مي تواند بعنوان روش جايگزين ديگر مورد استفاده واقع شود. (شکل زير)
clip_image003
در نظر داشته باشيد در اين روش هر چند توانايي فرياد زدن از فرد (هدف) کاملاً سلب مي شود، اما اين خطر نيز وجود دارد که با مقاومت بيشتري از سوي قرباني تا زماني که کشته شود روبرو باشيد.
اگر لازم است که به هدف از روبرو ضربه بزنيد يا اگر در وضعيت دفاع از خود هستيد، چاقو را در خارج از ديد هدف نگه داريد تا دروضعيت مناسب، چاقو را در بدن وي فرو کنيد.
مي توانيد چاقو را در پشت مچ دست خود پنهان کنيد و در آخرين لحظه چاقو را به جلو آورده و به طرف بالا درمکان نمايش داده شده به رنگ زرد در تصوير زير در بدن قرباني وارد نماييد.
clip_image004
حال متعاقباً چاقو را به سمت پايين کشيده و بچرخانيد تا سطح مورد اصابت دچار پارگي شود. عواقب چنين عملي بيرون ريختگي احشاي درون شکم و خونريزي فراوان در ناحيه ي فوق خواهد بود.
clip_image005
در چنين وضعيتي قرباني توانايي بروز صداي ضعيفي از خود دارد، اما در نقطه مقابل ميزان آغشتگي اندام يا لباسهاي شما با خون هدف بسيار زياد خواهد بود.
روشهاي پرتاب کارد نيز مساله اي است، که با آموزش تکنيکهاي ساده اي امکان پذير مي شود. بدين منظور از دو روش زير مي توانيد استفاده نماييد:
روش اول: دستي
دراين روش بصورت زير عمل مي کنيم:
1- کارد را با دست غالب خود محکم بگيريد. (اگر راست دست هستيد با دست راست و اگر چپ دست هستيد با دست چپ)
2- دسته کارد را بمانند دسته چکشي تجسم کنيد که آن را در دست خود نگاه داشته ايد. موضع مناسبي به بدن خود بدهيد و وزن خود را به روي پايي که از نظر قدرت غالب تر است بياندازيد. (تصاوير زير)
clip_image006
clip_image007
clip_image001[4]
3- بازوي دست غالب و قويترخود را بالا بياوريد، بگونه ايکه همانند شکل زير کارد کنار سر شما قرار بگيرد.
clip_image002
4- حال نظير شکل زير با اندکي تمرکزبه سادگي اجازه دهيد چاقو از دستان شما لغزيده و به سمت هدف پرتاب شود. (در حين انجام اين عمل مچ دست شما بايستي کاملاً صاف نگه داشته شود)
clip_image003[4]
عمده ي اشتباهات در زمان پرتاب چاقو، به روش فوق، عبارتند از:
- استقرار نا صحیح آرنج
- به کار بردن قدرت بیش از حد در پرتاب
- شکستن مچ (خم کردن مچ) هنگام پرتاب
سعي کنيد حين پرتاب خط چشمِ خود را با هدف و نوک کارد نيز در موازات يکديگر قرار دهيد.
در نظر داشته باشيد اين شيوه آموزشي براي اهدافي در فواصل نزديک بوده و براي پرتاب کارد در فواصل دور که مستلزم انجام تمرينات بيشتري است کارد را بايستي به شکل زير در دستان خود بگيريد:
clip_image011
روش دوم) مکانيکي
پرتاب چاقو به شيوه مکانيکي نيز امکان پذير است. چاقوهاي بالستيکي (اسپتسناز) يک نمونه بارز از اينگونه چاقوها هستند.
چاقو های بالستیک، داراي يک چاقو با تیغه قابل جدا شدن [خود رو] است، که می تواند با فشار دادن ماشه و یا راه اندازی یک اهرم یا سوئیچ بر روی دسته به فاصله چند متر به سمت اهداف معين پرتاب شود. (شکل زير)
clip_image012
در اينجا با ساخت اين چاقو بطور عملي آشنا خواهيد شد. در ساخت اين سلاح دست ساز از پايه هاي برش زده شده و پين دار يکtable mate (تيبل ميت) که به آساني به روشهاي اينترنتي نيز قابل تهيه است ، استفاده مي کنيم.
با آشنايي با اصول اوليه ي مرتبط با ساخت اين ابزار جنگي سودمند مي توانيد از اجزاء ديگري مانند عصاي زير بغل فلزي در انواع پين دار و يا سفارش اجزاء آن بطور شخصي نيز استفاده کنيد، هرچند سفارش اين وسيله در ساخت اجزاء آن بطور جداگانه مقرون به صرفه نبوده و به لحاظ امنيتي نيز مي تواند در نزد سازندگان با شبهاتي روبرو باشد.
يکي از پايه هاي تيبل ميت (Table Mate) را از بخشي که براي تنظيم ارتفاع پايه هاي ميز بکار مي رود، مانند شکل زير،​ برش بزنيد و بخشهاي برش زده شده را با استفاده از سوهان کاملاً صاف و صيقلي نماييد.
clip_image013
مي توانيد بجاي استفاده از تيبل ميت، از عصاهاي زير بغل فلزي داراي پين نيز استفاده کنيد و پايه ي آن را مانند شکل فوق برش بزنيد.
سر پلاستيکي محافظ توخالي در نقطه B (نشان داده شده در تصوير فوق) را برداريد و با استفاده از انواع مختلفي از کف پايه ي پلاستيکي صندلي، سر انتهايي C در شکل فوق را مسدود کنيد.
به منظور اطمينان بيشتر، با استفاده از نوارکش محکمي که بر روي کف پايه ي تعبيه شده در سر C (مانند شکل زير) حلقه مي شود، مي توانيد احتمال در رفتگي کف پايه را در پرتابهاي پرقدرت (پس از تعبيه فنر در درون پايه ثابت) کاهش دهيد.
clip_image014
پس ازتثبيت کف پايه ي تعبيه شده در سر انتهايي پايه ي ثابت، نوبت به طراحي اهرم يا سوئيچ بر روي اين پايه مي رسد. در نظر داشته باشيد، استفاده از کف پايه ي خود تيبل ميت، به سبب برخورداري از يک ساختارغير تخت، مناسب نبوده و ترجيحاً از کف پايه هاي تخت و مسطح، که در صندلي ها مورد استفاده قرار مي گيرند، استفاده نماييد.
طراحي اهرم يا سوئيچ بر روي پايه ثابت، با اين هدف صورت مي پذيرد، که بر روي پين فشار وارد نموده و سبب آزاد سازي پايه متحرک، که در آتي بر روي آن چاقو سوار مي گردد، شود.
بديهي است موقعيت قرار گيري اين اهرم بايستي بگونه اي باشد، که بر روي اولين سوراخها در سر آزاد پايه ثابت، پس از قرار گرفتن پايه متحرک و عبور جفت پين ها از درون سوراخها، فشار وارد نمايد.
ممکن است به سبب حضور جفت پين در طرفين، طراحي دو اهرم در طرفين [در ذهن خواننده] ضروري دانسته شود، حال آنکه تجربه ي عملي نشان مي دهد، با فشردن يکي از پين ها با انگشت و طراحي تک اهرم، مانند تصوير زير، که فشردنش موجب وارد آمدن نيروي فشاري بر پين ديگر شود، طراحي اهرم هاي دو طرفه لزومي نداشته و نتايج مطلوب به ترتيبي که درفيلمي که در آتي نيز برايتان در مراحل مونتاژ نهايي تدارک ديده شده است، قابل حصول خواهد بود.
clip_image015
جهت طراحي اين اهرم از يک لولاي درب صندوقچه اي کوچک مانند تصوير فوق استفاده نموده ايم، که مي توانيد آن را با استفاده از بستهاي پلاستيکي يا کش قطور و لنت، مانند آنچه که در تصوير زير مشاهده مي کنيد، در جاي خود تثبيت نموده و بخش ديگر آن را با بريدن يک تيغه ي آلومينيومي کوچک يا با استفاده از پلاستيک ضخيمِ مستطيلي شکل، که در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايان مي باشد، بپوشانيد.
clip_image016
در ادامه ي کار به چند تکه فنر لول فشاري کوچک [به قطري برابر با قطر داخلي پايه ثابت] همانند شکل زير نيازمنديم. از آنجا که درصنعت مهندسي 50 تا 60 درصد فنرهاي توليد شده از نوع فشاري هستند، تهيه آنها در مقايسه با انواع ديگر فنرها کار دشوراي نخواهد بود.
clip_image017
اگر از نمونه هاي ضعيفتر اينگونه فنرها، که در صنعت اسباب بازي بکار مي روند، استفاده مي کنيد، حتماً چند نمونه از آنها را همانند شکل زير کنار يکديگر قرار دهيد و از آنها تواماً استفاده نماييد.
clip_image018
در ادامه به تيغه اي برنده از يک سرنيزه، کارد، خنجر و مانند آن نيازمنديم، که بايستي آن را مانند شکل زير از دسته جدا نماييد. اينکار را مي توانيد با فشار بر روي يک کانکريت يا انجام اين عمل در يک آهنگري [بوسيله دستگاه] انجام دهيد.
clip_image019
پيش از نصب تيغه ي برنده بر روي سلاح، همانند فيلم “1″ در ذيل، که در اين ارتباط برايتان تدارک ديده شده است، قطعات را بر روي يکديگر مونتاژ نموده و از صحت عملکرد سلاح اطمينان حاصل پيدا مي کنيم.
در زمان شليک، پين زيرين را با انگشت فشار مي دهيم و اهرم را مانند فيلم “2″، که فشردنش موجب وارد آمدن نيروي فشاري بر پين ديگر مي شود، فشار مي دهيم.
حال کافيست در صورت عملکرد صحيحِ تمام اجزاء، تيغه برنده را بر روي انتهاي پايه ي متحرک جوش دهيم و يا در صورت عدم دسترسي به وسايل جوشکاري با تعبيه دو شکاف کوچک در لبه ها ي انتهايي پايه ي متحرک و استفاده از چسب آهن، تيغه را بر روي پايه متحرک ثابت نماييم.
در زمان استفاده، به منظور جا زدن تيغه اي که بر روي پايه ي متحرک سوار شده است، لازم است غلافي هم اندازه با تيغه با استفاده از چوب يا فلز بسازيد، تا از بوجود آمدن جراحت بر دست در زمان جا زدن تيغه، جلوگيري بعمل آوريد. در نهايت نيز مي توانيد با استفاده از لنت و نوار پيچي دسته و غلاف شکل زيباتري به سلاح خود همانند فيلم “3″” بدهيد.
نتيجه آزمايش نهايي بر روي تخته چوبي قطور، در فاصله پنج متري از هدف، در شکل زير نشان داده شده است:
clip_image020
مي توانيد در عوض استفاده از تيغه اي برنده بر انتهاي پايه ي متحرک، در زمان شليک از سوزنهايي که در تزريقات مورد استفاده قرار مي گيرند نيز، استفاده نموده و آن را به سم ريسين و …، که در اينجا با چگونگي ساخت هر يک آشنا شديد، آغشته نماييد. (شکل زير)
clip_image021
توجه: سوزن بايستي درون محلول سم ريسين و … قبلاً قرار داده شده باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر